vrijdag 13 januari 2012

Digitale problemen

Nou nou nou nou nou! Ik kan bij niemand reageren :( En of het nou aan mijn laptop ligt of aan Blogger, ik weet het niet. Ik heb mijn (oude) laptop al onder handen genomen; schijfopruiming, defragmentatie, oude zooi eraf, maar het mag niet baten. En het is zo frustrerend! Grrr! Straks ga ik bij mijn ouders wel even kijken of het daar wel lukt.... En via de telefoon-app kan ik wel een eigen blogje plaatsen, maar ook niet reageren :)
Ik ben eigenlijk benieuwd of meer mensen er last van hebben? Ik kan trouwens de blogs wel lezen, maar zodra ik op de reageren-knop druk en de pagina dus moet verversen, dan blijft ie "hangen" en zie ik alleen een witte pagina. Pagina dan verversen wil ook niet......

Fotootjes hebben er niks mee te maken, maar een blogje zonder foto's is als een kusje zonder snor ;) (het is een chinese draak in/op het water)



6 opmerkingen:

SophieSweetVintage zei

Had ik ook! Tot nu... Heel irritant :(

Zaanse Zolder zei

Ik heb het ook op heel veel blogs.... maar hier gaat het dus weer wel !
Het ligt echt niet aan ons hoor !

Mi Joya zei

Hmm hoe vervelend zeg!
Ik heb maandenlang op veel blogs niet kunnen reageren onder mijn eigen profiel, moest het altijd "anoniem" doen... Tot plots enkele weken geleden het weer lukte! Blogger die raar doet zeker???

silly old suitcase zei

Hetzelfde probleem hier!, hoewel het op jouw blog wel lukt :-)

groet.

Pipowagen aan Zee zei

aha...gelukkig!dact dat het aan mij lag? mij lukt het dus ook niet...bij jouw site dan weer wel!
via mijn smartphone lukt het wel maar via mijn pc bij een heleboel niet :-(
jammer....ik vond het al zo "stil"met reacties in blogland!

merula zei

Ik zag bij haar wel dit probleem met oplossing, maar ik weet niet of je dat bedoeld..... http://pippipander.blogspot.com/
Ik heb nergens last van....
succes