zaterdag 14 januari 2012

Good luck

Afgelopen week kwam ik dit boek tegen bij de V&D in de opruimbakken. Ik had mijn handen al vol en mocht eigenlijk alleen een boek voor iemand anders zoeken....maar ja, toen stuitte ik dus op dit boek van Erik Kessels (jeweetwel, van reclamebureau KesselsKramer). Ik had al eens een geweldige documentaire (de docu start meteen..) gezien over hem en zijn foto-verzamel-hobby.
Goed, je raadt het al: het boek ging mee :) (en bij de kassa bleek ie nog goedkoper dan op het stickertje stond, daar word ik nou blij van)
Ik ben er nog niet in begonnen, want nog bezig in ander boek, maar ik verheug me er op! Het is trouwens een verhaal naar aanleiding van gevonden foto's.....



Hahaha, soms snap ik niks van m'n telefoon(camera)...de foto is echt anders genomen hoor...nou ja, zo is het ook wel te bekijken toch?

3 opmerkingen:

mamutopia zei

Wat een gelukje, zo'n meevaller! Daar houd ik ook van. En boek zal vast leuk zijn. Hij had ook altijd ergens een column n.a.v. een foto, die las ik met plezier.

prentje zei

Hij is zo mooi, ik ben verliefd op dit boek. Heb het van de zomer gekocht. Toevallig heeft "Chez Chouke" het ook van de week gekocht, toen ik met haar op stap was in Breda. Kostte toen twee euro. Ongelofelijk weinig voor zo'n kunstwerkje.
ps: ook het verhaal is ontroerend. Kessels rules ;-)

Chez Chouke zei

ja dat was ik dus, van die twee euro! Geluksvogel ben ik he!!