dinsdag 17 januari 2012

Gooi je kast om

Neeee niet letterlijk je kast omgooien! De inhoud van de kast omgooien.... Natuurlijk heb ik al een tijdje geleden de kerstdecoratie uit mijn kast gehaald (ja, de verlichting hangt nog wel rond de kast...).
Dus het was tijd om em opnieuw te vullen....
Het appelboompje is een oude spaarpot van de AbnAmro, gevonden bij de kringloop. De kat die daaronder zit heb ik van mijn oma gekregen. Het is een oudje en ik voelde me als kind al aangetrokken tot het speelgoedje, dus ik ben er echt super blij mee! Er staat ook nog een zeehond in de kast waarvoor hetzelfde verhaal geldt :)
Naast de zeehond staan twee rode houten katten, die eigenlijk een zout- en pepervaatje zijn, ook van de kringloop.
De honeycomb aardbei en ananas komen ook, hoe origineel, van de kringloop. Heb ik nu alles gehad? Het aapje komt uit oma' s huis.




9 opmerkingen:

Mi Joya zei

Hoe leuk dat je oma die aap had zeg!! Die vind ik echt super!
En het houten popje naast het peace-bord, die stonden overal in Boedapest!

Chez Chouke zei

Ziet er leuk uit!

merula zei

haha wat een heerlijke collectie van ..... ehm van alles!

mamutopia zei

Ja, dat is een leuke verzameling! En een leuke kast :) Die kaarsenstandaards zijn ook grappig.

Sjaantje zei

Wat een leuk kastje met leuke spulletjes!!

prentje zei

Je hebt blijkbaar je goede smaak van je oma! Dat aapje is volgens mij een design klassieker...

Iris Vank zei

Leuke verzameling en oh, die ananas en aardbei: daar ben ik zeer jaloers op!!

Eefje zei

Ziet er mooi uit, dat boompje vind ik ook erg leuk!

Liefgeval zei

Leuk kijkkastje :)! Je hebt de Dala paardjes nog niet gehad! Ik wil ook zo graag Dala paardjes, vroeger had ik een hele grote, maar die is zoek geraakt tussen alle verhuizingen door :( boeeeh. Dus ik ben wel nieuwschierig waar ze vandaan komen! Uit de kringloop? Ik kom er maar geen tegen!

Liefs Nikki