dinsdag 31 januari 2012

Rondje woonkamer

Jaaaa eindelijk een kijkje in mijn huis. Ik heb niks opgeruimd en de foto's zijn gemaakt met mijn telefoon, dus gelukkig zie je niet al te veel details (zoals stof, kattenhaar etc.).
Ik heb net als haar een (klein) rondje vanaf de bank gedaan.......





En dan zie ik dat;
het keukenraam wel een sopje kan gebruiken (en de kerstige stickers eraf mogen...shame on me!);
mijn takkentafereel bovenop de kast nog steeds kerstballen  in zich draagt (gut wat een rare zin);
ik nog steeds de kerstlichtjes om mijn letterbak-kast heb hangen (maar het is zo gezellig!);
mijn kast/roomdivider best wel wat opgeruimd mag worden;
de krabpaal aan vervanging toe is;
de lamp op mijn kast ook wel weg kan, aangezien hij het niet meer doet (vraag me niet waarom hij er dan nog staat ;));
er gordijn-kwasten (embrasses?) aan mijn verwarming hangen (al zo'n drie jaar eigenlijk...why?!?!);
ik in het algemeen wel wat opgeruimder mag zijn.....
Maar ach, in een huis mag ook geleefd worden nietwaar?!

13 opmerkingen:

Hélène zei

Hai Mars! Ik vond het zo leuk om je stukje: “OVER MIJ” te lezen! Het was zo herkenbaar.... Ik heb dat ook met die !!!! en ..... en ()! Hoewel die laatste denk ik iets minder.
Groetjes,
Helene

Chez Chouke zei

Ha! Eindelijk iemadn die op haar blog haar huis laat zien zoals het is (okee okee, ik maak me er ook schuldig aan, stapels en rommel opzij schuiven en dan 'n fotootje maken...)
Supergoed van je!

merula zei

helemaal mee eens! Rommeltjes enzo om je heen zijn gewoon erg fijn.
Altijd leuk om bij iemand binnen te kijken :)

Mi Joya zei

In een huis MOET je leven :-)

Bienemize zei

Oh wat leuk!!!
Ziet er goed uit!!

In mijn volgende hsh zal ik opgestapelde afwas en overvolle wasmand tonen hihi.

maarnietvangrijs zei

Ha ha, alsof ik mijn eigen tekst lees.... (er staan hier maar liefst DRIE kapotte lampen op de boekenkast, het huis hangt vol met kerstlichtjes, en ramen wassen doe ik nooit.............).
Ziet er gezellig uit!!

Sjaantje zei

Ziet er leuk uit !!! Leuk ook die room divider, zit ik al jaren over te dubben :-) En gaaf die paarse stoel!!

mamutopia zei

Leuk zo'n meekijkrondje! En ach, en als het allemaal redelijk schoon is, is al dat opruimen helemaal niet zo nodig. Zeg ik, die altijd opruimt maar probeert dat niet zo neurotisch te doen ;)

Iris Vank zei

Ik maak dit soort foto's gewoon niet: zo gauw als je zooi ziet pak ik een andere hoek of stof photoshop ik weg. ;) Maar ik vind je huis leuk ingericht: gezellig en sfeervol!

Eefje zei

Leuk om een rondje mee te gluren. Gezellig huis!

Anki zei

Leuk huis heb je!

emmel-prutsemieke zei

en zie ik bamba's op je kast?

jolanda zei

Bij ons is heeeel veel wit, dat scheelt wel. Op foto's ziet dat er altijd heel fris uit en ik word er blij van. Wit met veel kleur erbij.
En verder, ach we hebben 4 kids dus wat denk je zelf :-))Als de hond van m'n broer hier is, issie altijd eerst een half uur bezig met etensrestjes van de vloer eten, tussen al het speelgoed vandaan ;-) Ik vind het er in ieder geval gezellig uit zien bij je.

Fijne week maar weer.