maandag 23 april 2012

Vakantie!

Nog even een kort berichtje voordat ik als een razende huisvrouw door het huis ga..
Het superbike weekend was koud en nat. Gelukkig wel spectaculaire races gezien! Jammer dat dit soort weer onze inkomsten niet goed doet, maar daar doe je niks aan.
Ik ben nu best heel erg moe en zie er nog tegenop om vanavond/vannacht te vertrekken naar Schiphol. Maar dan zitten we morgenochtend wel in Lissabon, HA! Ben er aan toe!

Sorry, maar heb geen tijd (gehad) om jullie blogs te lezen en reacties te plaatsen.. heb het t/m vrijdag volgehouden om ze te lezen....
Zie/lees jullie weer als ik terug ben!



13 opmerkingen:

Mi Joya zei

Doe ze de groeten daar in Lissabon!!
En veel plezier op de gigantische rommelmarkt!
Enjoy ;-)

Blauwe Druijffjes zei

Geniet!
En ik zie graag de foto's en lezen je verhalen als je weer terug bent!

mamutopia zei

Relax! ;) Fijne vakantie!!

...C o w R o a d... zei

Een geweldige vakantie toegewenst en lekker veel Port drinken! ;-) Tot als je weer terug bent... :-)

**Chantal** Forms and Finds zei

Onwijs veel plezier. Geniet er lekker van en we zien je wel weer "verschijnen". ENJOY!! Groetjes!

vaNNien zei

Heel veel plezier! Hopelijk ga je mooie dingen zien en heb je ook nog tijd om uit te rusten.

HeppieHermpie zei

Nou, geniet maar heerlijk hoor in Lissabon!! Is het daar een beetje lekker weer?? De blogjes komen daarna wel weer :)) Liefs, Herma

merula zei

whoehoe! Enjoy!!!

Bienemize zei

Super fijne vakantie voor jou!!!
Neem thuis ook nog maar een paar dagen vrij je hebt dan heel wat bij te lezen !! haha

Lekker genieten he!! x

Anki zei

Fijne vakantie!!!

SophieSweetVintage zei

Ik hoop zó dat je daar veel beter weer hebt dan hier! Maar ja he: "april doet wat hij wil" dus ik zal niet klagen hihi. Take it easy deze vakantie! Kus!

Iris Vank zei

Ben ik toch te laat om je een fijne vakantie te wensen.. Ik hoop dat je geniet!!

merula zei

ja maar hoe langer je dan weer wacht met je eerste blogje hoe hoger natuurlijk onze verwachtingen zijn! We verwachten zeer spectaculaire foto's en nog veel meer leuks!!! (en een beetje gauw ja ;)