donderdag 24 mei 2012

Wat ik zoal deed...

Een week niet geblogd. Wat gaat zo'n week toch snel voorbij! Wat ik zoal deed afgelopen dagen?

Ik ging wandelen en genoot ondertussen van de weidse uitzichten.
Ik maaide mijn gazon (of mijn mos zo u wilt...)
Ik hing een hor op (niet alleen blijft het ongedierte buiten....Mauser de poes blijft binnen, want dat ding is ENG!!! Ik heb dus ook een kattenluik waar ze niet zelfstandig doorheen durft en nu durft ze dus ook niet meer door de deur....zucht! Naja, misschien wordt het nog iets minder eng :))
Ik zag leuke pindakaas in de winkel.
En natuurlijk - hoe kan het ook anders - genoot ik van de zon!! Wat fijn dat ie zich eindelijk laat zien!







7 opmerkingen:

merula zei

ghe he de helaas pindakaas duurde eventjes voordat ik hem doorhad!
Arme mauser..... misschien moet je zelf even op handen en knieen gaan en voordoen dat het hor helemaal niet eng is. :) (goed plan he?)
Ik mis trouwens wel het witte zakje op je gazon, heb je eroverheen gemaaid?

**Chantal** Forms and Finds zei

Lekker weekje toch?! En wat zijn ze fijn hè, die weidse uitzichten. Kan daar ook zo van genieten..... Fijne vrijdag en weekend alvast!

Bienemize zei

Nou het duurde bij mij heel lang voor ik hem doorhad hihi(door Merula dacht ik euh ik moet nog es kijken)

Heerlijk zo met je blote voetjes op een kleed!!

Blauwe Druijffjes zei

Super die pindakaas! Goed gezien!

Je gras/mosveldje ligt er wel mooi groen bij, en dat is toch de bedoeling?!
Geniet van het mooie weer!

Irène zei

Klinkt als een puik weekje!

methartzielvansil zei

Pindakaas en dame met humor-mooi groen grasje trouwens-hier is het meer onkruid. Wordt tijd voor kunstgras-nee...toch maar niet. Mooi Pinksterweekend toegewenst-xxx-Sil.

vaNNien zei

Hihihi, helaes pindakaas!!
Wat een heerlijk weekje heb je gehad!