zaterdag 24 november 2012

Yay!

Ik won een geweldig mooi log-book.
Mét fluor, love it! (hmm de fluor komt niet helemaal over op de foto...)
En dan ook nog gemaakt van gerecycled papier, wat een combi!
Ik won het bij haar.
In haar bigcartel shop kan je ook geweldig behang kopen met boomstam-motief en heel veel ander mooi spul.
Ik ben verliefd denk ik.


P.S. ik lees jullie blogs wel, maar geen puf om te reageren, sorry! (ik heb toch wel genoeg krediet opgebouwd door heel vaak wel te reageren? ;))

23 opmerkingen:

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Hoera! Proficiat!

MiM zei

Rustig aan, meid... Leuk boek, ik ga er snel eens kijken... Liefs MiM

Stephanie zei

Gefeliciteerd1 Mooi hoor fluor!
Fijne dag!

Els04 zei

super mooi, proficiat!
liefs els

Huis lief huis zei

Tuurlijk hoef je niet altijd te reageren! Niets is verplicht.
Fijn weekend!

Mi Joya zei

Mooi zeg! Altijd leuk hé om toffe pakjes te krijgen!
Maar nee je hoeft niet altijd te reageren! Dat gevoel heb ik ook soms, ik lees de blogpostst wel altijd van de mensen die ik volg, maar heb ook niet altijd zin om te reageren :)

Chez Chouke zei

Ik bensoms ook reageermoe, of meer woordverificatie- moe. Blehhh stom gedoe is dat toch.
Hee mooie spullekes. En moeilijk he, neon fotograferen!

Miss Creatuurtje zei

Ik ben het volllleeeeedig eens met dat behangpapier!! Echt cool! Enee... take it easy! Bloggen is geen verplichting hoor meid! Liefs, Trui

maarnietvangrijs zei

Ah mooi! Iedereen zit in zijn winterdip hoor dus vooral rustig aan doen.... En jij bent inderdaad zooooo trouw altijd! Als je je foto met Picasa bewerkt,kun je vaak het neon wat naar boven halen. :-)

emmel-prutsemieke zei

wat een mooie spulletjes in haar shop!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Wat een heerlijke spulletjes. Dat rzoe varken is trouwens ook top! Enne... Bloggen is een hobby, dus je moet je nergens toe verplicht voelen. De ene keer reageer je wel, de wndere keer niet. Prima toch!

Tante Cupcake zei

Gaaf zeg! Heerlijk kleurtje ook. Rustig aan en denk om jezelf.

merula zei

aha u zit ook in de krediet crisis maar dan mbt reageren! Geen probleem lees ik gewoon nogmaals je oude reacties (of zal ik ze even knippen en plakken bij de nieuwe berichtjes? zo lijkt het toch of je wel reageert!)
Maar okee, ik snap dat je verliefd bent op je gekregen moois!

vaNNien zei

Wat een moois zeg! Daar zou ik ook de hele tijd naar staren!
Meid, bergen krediet heb je!! Kalmpjes aan!!

sillie zei

oh wauw leuk boekje met dat neon ;-) en een mens kan niet altijd reageren hoor, soms lees ik wel een leuk blog ergens maar zijn alle reacties al zo leuk dat ik er niets meer aan toe te voegen heb, dan laat ik het maar.....staat ook stom denk ik als ik het zelfde ga zeggen als mijn voorgangers toch?

Chrissie en Heidi zei

Mooi, bofferd! Je varken combineert er maar goed bij. Verder no problemo hoor, wij hebben meer een 'geen idee waarover te bloggen-crisis' :-)

Ciao!

prentje zei

Ja joh, dat heb je zeker ;-) Fantastisch boek, bofkont!

ByBarbera zei

Dit zijn nog eens dingen om blij van te worden!
En credits heb je zeker.
Dus ga maar even lekker in je cocon.

Poesie Oh Hi! zei

Wauw wat een toffe prijs zeg! (en ik vind ook je zwijntje-met-kat super tof!)

MARTINE'S BLOG zei

Leuke foto met dat fluor, dat blijft toch leuk in huis!
Enne jij reageert altijd, dus dat is helemaal niet erg. Ik kom jou echt bijna overal tegen.
Even adempauze.... Prima toch ;-)
Lieve groet Martine.

Anoniem zei

Super prijs! Kan me best voorstellen dat je niet altijd puf hebt om overal op te reageren. Het lijkt haast wel een fulltime baan! Denk aan jezelf meid!

noofs zei

Natuurlijk nemen we het je niet kwalijk. Ben jij mal. Het zijn zulke drukke tijden nu :-) leuk he om iets moois te winnen? :-)

Hege Morris zei

Nice things! Love the pig! hx