donderdag 13 december 2012

Lucky me

Alweer een tijdje geleden deed ik bij Tante Cupcake mee aan haar herfst giveaway en lucky me, ik won deze! Natuurlijk had ik rap rap rap mijn adresgegevens doorgegeven en daarna was het wachten geblazen.... Maar al wat er kwam, geen pakje van Tante Cupcake :( Op den duur hebben we de hoop maar opgegeven dat het pakje ooit nog zou komen en allebei een klacht ingediend bij PostNL (die vervolgens niks kunnen doen, wat fijn! Ik hoop dat degene die het ontvreemd heeft veel aan het mooie boekje zal hebben...)
En weet je hoe lief.... Tante Cupcake vond het zo sneu dat ze alsnog een pakje opstuurde... En kijk eens wat er allemaal in zat. Lief met een hoofdletter L! Dankjewel Alenka, ik vind het slingertje echt supertof gemaakt!

Het hertje op de onderste foto (rechts hè!) is een freebie van Miriam Bos en kan je zelf in elkaar knutselen (mesje, schaar, lijm en vouwkunsten heb je nodig). Je kan het hier vinden.

Oja! Vergeet ik dit bijna:
Ik heb een cadeaubon gewonnen; toegang Plopsa Indoor in Coevorden voor 4 personen. De bon is geldig t/m 15 maart 2013 en is exclusief parkeerkosten. Wie van mijn vaste volgers kan ik hier blij mee maken? Bij meerdere gegadigden zal ik de bon verloten. (het ligt trouwens vlakbij de H.uttenheugte, misschien kan je het combineren??)




22 opmerkingen:

Unknown zei

oho.. helemaal leuk die kerststerretjes die wil ik ook gaan maken !!- over TNT steeds meer klachten, aflevering van Radar gezien ? - ik ben benieuwd hoe dat met de kerstkaarten zal gaan..., TNT verdiend toch genoeg zou je denken aan alle swappers (haha maak zelf werkwoorden) maar ook alle pakjes die via marktplaats etc verzonden worden.
Wordt tijd voor concurrentie !

Liefs,

Ellen

lien zei

Rot he als een pakje kwijt raakt! Heb ik ook eens gehad, zo balen! maar dit is een lief alternatief!!

Els04 zei

oh, hoe lief!

Huis lief huis zei

Dat is balen, als het pakje zoek raakt. Ik heb het ook al een paar keer gehad, helaas. Maar wel weer heel lief, dat ze nog een pakje heeft gestuurd :)

Zaanse Zolder zei

echt wel lucky You !

Mi Joya zei

Stom hé post die verloren gaat!! Mijn allereeerste pakje naar Chantal kwam ook nooit terecht :(
Je zou op zo'n momenten es moeten kunnen zien waar het wel naartie gegaan is vind ik!!

Gelukkig heb je nieuwe mooie post gekregen!!

Tante Cupcake zei

Wat hangt de slinger gezellig daar! En wat lief van jou dat je er een blog over hebt geschreven. :)) Wat hebben we gebaald he, maar gelukkig is het toch nog goed gekomen.

Guy en Dina zei

Zo zalig!!!

ByBarbera zei

En dat wint maar......! ;)
Leuke dingen!

Chrissie en Heidi zei

Sjonge die PostNL... dacht tijdje geleden een fotoboek kwijt te zijn (zaten uuuren werk in), maar 't was nergens te achterhalen... Werd tie 2,5 week later toch geleverd... 'k was door 't dolle heen! Jij kreeg gelukkig een fijn alternatief! Enneuh..wat is je kaartenrekje leuk!

merula zei

ow hihi dat hertje met kersttrui een zuurstok (of hoe heet zo'n ding eigenlijk?) is echt heel grappig! eens even kijken waar ik nu allemaal op moest klikken....

Lorecreatief zei

Oh dat zelfmaak hertje is leuk! En wat jammer dat het eerste pakje zoek raakte :-( Wel lief dat je toch nog een pakje kreeg, leuke gehaakte slinger kreeg je!

Maaike zei

Wat een herkenbaar verhaal!! Alleen was het bij mij niet de schuld van PostNL (schaam)
Maar lief dat je toch nog wat kreeg!
Succes met je rollen behang!
En ik heb wel belangstelling hoor, voor Plopsaland!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Een huis in de straat zei

Zo lief dat ze nog iets opstuurde. En dan nog zo'n leuk pakketje ook.

Sweet Sienna Hope zei

Niet leuk natuurlijk als post verloren gaat,maar het is toch nog goed gekomen. Dat hertje(ik hou van hertjes)is zo ontzettend tof.

Tizzalicious zei

Wat lief dat ze een nieuw pakje opstuurde!

En grrrr aan PostNL!

methartzielvansil zei

Wat lief dat je nieuw pakketje hebt gekregen maar potverdorie: FUCK THE TNT!!! Ik ben 2 hele mooie handbeschilderde geboortebordjes kwijt-NIET LEUK. Geniet van je mooie pakketje en van een lekker weekend-xxx-Sil

ByBarbera zei

Hoi, plaats maar lekker de foto van mijn give away die jij het leukst vind! Enne, meedingen, ook al is het niet voor jezelf, kan natuurlijk ook he!

prentje zei

Ha, ik wacht nog elke dag hoopvol op mijn Alain Gree-boek uit België... Dit ziet er wel heel feestelijk uit!

Blauwe Druijffjes zei

Balen he die post! Heb ook al eens problemen gehad... Maar gelukkig kreeg je nog wat toegestuurd (hoe lief!) en wat een moois!! Geniet er maar lekker van.

Poesie Oh Hi! zei

Dat is toch elke keer als ik iets in de brievenbus duw mijn grootste angst: dat het kwijt raakt.... Wel super lief dat ze je een nieuw pakketje stuurde! Verwennerij! :)

Bienemize zei

Wat lief zeg!!!!
Leuk die sterren!!

En wat lief van je om de plopsakaartjes weg te geven,maar godzijdank ben ik dat tijdperk voorbij :-)