zaterdag 16 februari 2013

Lomo Saturday

Zo schrijf je 4 blogjes achter elkaar en zo bijna een week niks. Tja, dat ben ik ten voeten uit :) Soms neem ik zomaar een klein blogbreakje, gewoon omdat het kan ;)
Maar voor jullie allemaal heb ik vandaag een hartje.
Omdat ik jullie zo lief vind!!
Lomo Saturday is een initiatief van Anki.



Als je nog niet aan mijn giveaway meedoet...klikkerdeklikklikklik! (en meedoen! Als je het prijzenpakket leuk vindt tenminste ;) dat kan nog tot mijn verjaardag, de 23ste van de februari maand)



13 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

:-)

**Chantal** Forms and Finds zei

Jij romantische ziel, jij! ;) Een fijn weekend! Vond jou gisteren op Pinterest-->>gezellig! :)

Stins zei

Huh? Ik heb zomaar een paar berichtjes van jou gemist zie ik! Nou ja, ik ben weer bij nu...;-)
Maarre...ja, dat onregelmatige herken ik wel; dat houd het een beetje spannend toch? ( goed excuus voor wispelturig zijn in mijn geval). Groetjes, Mirjam.

Een dotje wat zei

Wat een gave foto is dat!! Fijn weekend xx

merula zei

wat een lief hartje. En een goeie manier om je verjaardag nog eens aan te - KAARTEN!!!!!! ;)

Stephanie zei

Lief!

Stephanie zei

Uhm...woon je in Assen?

Maaike zei

Ha! Ja, bij mij gaat het precies zo.
Fijn weekend!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Els04 zei

Een hartje terug: ♥

MiM zei

fijne foto! Kaart-waardig, zou ik zeggen... Liefs MiM

Bienemize zei

Oh leuke foto<
Hartje terug voor jou :-)
Stik van de hartjes de laatste tijd :-)

Kim zei

Mooie vondst zo tussen de bomen!
(welk verhaal zou erachter zitten?)

prentje zei

Lieve foto, heel sfeervol!