dinsdag 26 februari 2013

Mr Cold wears Gucci

Ik voel me een beetje als Mr Cold (het roze mannetje). Mijn ogen hangen ook op die wijze. Mijn neus zit vol, m'n linkeroog traant, m'n rechteroor zit verstopt en mijn stem is krakerig en af toe verdwenen. Kortom; ik ben verkouden!! Dus ik heb net even bij de drogist boodschappen gedaan; wybertjes honing, dubbel zoute drop, neusdruppels en strepsils gooide ik in mijn mandje. Nu hopen dat het snel weer over is! :)

Maar wat ik eigenlijk even wilde laten zien: m'n verjaardagscadeautjes! Ik kreeg de oranje vis (japanse ballon) per post van een vriendin, een Gucci zonnebril van mijn zus en zwager (oh yeah, lekker decadent!) en het tafeltje (wat ik dus al eerder liet zien) en Mr Cold van mijn ouders.
Ik kreeg ook nog aardig wat repen Lila Pause Aardbei, omdat ik die zo heerlijk vind en omdat ze bijna nooit te verkrijgen zijn kreeg ik 8 pakjes met 3 repen :D (hoi extra kilo's!)
Voor wie niet weet wie of wat Mr Cold is: het is een zeeppompje :)

Oh en nogmaals dank voor de kaarten en de extraatjes! Daardoor voelde ik me ook jarig he?!


24 opmerkingen:

Lovely Tough Cookie zei

Mister Cold verbeeld idd precies hoe je je dan kunt voelen.
Beterschap, meis.
En fijn dat je je zo jarig voelde.

Consuminderenmetplezier zei

Gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad! Voor nu, lekker onder de wol en veel beterschap!

Els04 zei

Beterscahp!!!

emmel-prutsemieke zei

o ik heb je verjaardag gemist! Verkoudheden houden geen rekening met verjaardagen he

Kim zei

Wat een geweldige goudvis! Zo te horen ben je lekker verwend. Jammer dat je er dan nog als extra'tje een verkoudheid bij krijgt... Beterschap

**Chantal** Forms and Finds zei

Toffe kadootjes zeg, laat die zon maar schijnen hè?!! Maar bleh, je bent dus een beetje grieperig. Niks aan, hoop dat je je snel weer beter voelt. Oh enne, hoop dat mijn envelopje ook netjes op de deurmat viel. Beterschap! :)

Unknown zei

Heel leuk dat zeeppompje !
de bril trouwens ook :-)
Beterschap hoor meis
ga maar lekker bankhangen
met de dropjes !

liefs, Ellen

Zoete Kers zei

Oei! BETERSCHAP!!

merula zei

haha ik heb een roze barbapappa zeeppompje die doet me een beetje denken aan die mr Cold van jou!

Unknown zei

Veeeul te laat maar alsnog gefeliciteerd én beterschap, niets aan!

lien zei

Alsnog gefeliciteerd! En vooral ook veel beterschap x

Een huis in de straat zei

Nog een gelukkige verjaardag! Jammer dat je verkouden bent, hopelijk ben je snel weer beter.

Een dotje wat zei

Ooow die mr. Cold is zo gaaf!! Maar jouw cold is niet zo gaaf... Ik hoop dat je snel beter bent! En als het zonnetje gaat schijnen, de Gucci op je neus en vitamine zon op je snoet! Veel beterschap!! Xx

elv's zei

Wat een vrolijke en mooie kadootjes... super! Hoop dat je snel opknapt x

Bienemize zei

Haha coole zeeppomp!!

Mi Joya zei

Ohnee jij ook ziek? We hebben dringend die lente nodig hé!!
Leuke zonnebril en die zeepomp heb ik ook, in turquoise :)

Evarommeltjes zei

Wat een fijne verjaardagscadeaus! Haha maar goed dat je vertelde wie mr. Cold was, anders had ik het net geweten ;-) Veel beterschap!

Evarommeltjes zei

Net moet natuurlijk niet zijn. Iets met autocorrect en niet opletten ;-)

Poesie Oh Hi! zei

Jij bent goed verwend :) Mr. Cold is erg leuk! Maar ehm... dan komt de zeep dus uit zijn neus? Lol...

Lorecreatief zei

Leuke kadootjes en leuk hoekje zo :-)
Veel beterschap wel!

Ruth zei

hopelijk voel je je alweer wat fitter! die leuke cadeautjes helpen vast mee om je beter te voelen! ;)

Regina zei

Oei, ik ben veel te laat, maar evengoed mijn welgemeende felicitaties! Je hebt leuke kadootjes gekregen.
Ben je ondertussen alweer wat beter? In ieder geval werkt het weer nu mee :)

Anoniem zei

Leuke cadeautjes heb je voor je verjaardag gekregen. Hopelijk ben je nu niet meer verkouden en heb je kunnen genieten van het zonnetje.

Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, kijk voor meer informatie op mijn blog. :)

Sweet Sienna Hope zei

Ik wens jou nog een late verjaardag toe;) en ik hoop dat je ondertussen goed bent hersteld!!groetjes!!